به گزارش بسیج دانش آموزی استان فارس در شیبکوه، جلسه طرح جوانه های امید با حضور فرمانده حوزه و فرماندهان واحد در آموزش و پرورش منطقه شیبکوه برگزار شد.
در این جلسه مسئول آموزش و پرورش جناب آقای نیکو بیان کردند بسیج از خود ماست و ما به آن اعتقاد داریم . هر کس که به بسیج اعتقاد دارد در کار قرارش میدهیم. ان شاالله تعاملی هماهنگ بین بسیج و مدیران مدارس باشد تا بتوانند به هدف های خود برسند و در پایان از فرمانده واحدان تشکر نمودند و خواستار این شدند که در سال آینده تمام کم و کاستی ها جبران شود.





